Fest!!

WOOOHO!!
Jag har väntat så mkt på den här dagen det kan jag svära på, hehe det är nämligen så att jag fyller år på onsdag och ska ha min födelsedags fest imorn hos min pappa:) hahah fick låna huset så det kommer bli sjuukt soft azzo:)
Ja, men jag hade iallafall planerat att grilla med mina kompisar och aa bara fira min födelsedag.
Det är 4 dagar innan jag fyller år men vafan jag har skola sen så då kan jag inte hehe^^.
Men jag får bara hoppas på det bästa:) lite bilder kommer nog på söndag....nu ska jag ta och svara på lite kommentarer<3
Men innan det så lägger jag såklart upp en bild på mig:)



Ok sådär ser jag inte ut nu det kan jag säga hahah det är en gammal bild på mig:)


Kommentarer
Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me

jag FET diggar din stil

2009-11-06 @ 14:06:50
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0