Dagens köp!

                                                                                                      
                                               Linne                                                                                                   Leggings
Båda köpta i H&M DIVIDED
Vad tycker ni??

 Idag vaknade jag och kände att jag inte orkade göra något spec så jag bestämde mig för att åka in till stan med min syster(:
Vi åkte in till stan vid 2 tiden, vi gick till ringen i skanstull för jag skulle köpa dessa plagg:) sen så kom hennes pojkvän till H&M.
Efter det gick jag och betalade sen gick jag hem och dom fortsatte gå i stan, jag var tvungen att gå hem eftersom jag skulkle städa och fixa lite grejer.
Imorn kankse inte jag hinner skriva så mycket eftersom jag ska säga hej då till min kompis Sara som ska åka till Marocko och kommer hem i September:(:( kommer att sakna min habibi jätte mycket:)

Här kommer en bild på mig och Sara:D

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

va fint :)

2009-07-06 @ 01:03:11
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: julia

gud vad snyggt linne!

skulle passa bra till ett par sluna jeansshorts ;p

2009-07-06 @ 22:05:52
URL: http://juliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0