På väg to the city =)

                                                                                                                                             


                                                                                                         

                                                                             
                Ännu en bild på mig =)
                                                                                                                 
Har inte direkt planerat nåt för idag men som det ser ut nu, vädret och så så tror jag faktiskt att det blir Eriksdalsbadet annars så blir det något annat kul med tjejerna.
Hade tänkt att köpa ett par gröna skor oxå :P om jag köper dom så lägger jag upp en bild på dom senare när jag kommit hem, nu hinner jag inte att skriva mer för jag måste kila iväg och äta frukost sen börja fixa mig så ni får ha det så bra! 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0