Eriksdalsbadet :)

                                                                                   
Som jag skrev innan så åkte jag till stan idag med sabrin sen efter donken och skorna så drog vi till Eriksdalsbadet, syrran var där med sin kompis så varför inte bara dra dit och umgås med dom.
Det  var lite dåligt väder imorse men sen när vi kom dit så började solen skina riktigt starkt så det blev jätte varmt och jätte skönt väder så vi solade direkt när vi kom dit:)
Det blev inget bad för mig och Sabrin eftersom vi bara kom på att vi skulle dit till min syster så vi var inte förbereda på nåt så vi tog inte med oss våra bikini lr nåt hahaha.
Så vi drog upp våra shorts o hade linne eftersom det var så varmt, men egentligen så behöver ingen av oss sola vi har ju jätte fin hudfärg iallafall ;)
Tror faktiskt att vi ska dit imorn med om det är fint väder såklart, så vi får väl hoppas på det bästa.
Hade tänkt grilla och röka vattenpipa men så som det ser ut nu så blir det nog inget så det får väl helt enkelt bli Eriksdalsbadet.
Här är några bilder som vi tog idag några lite knäppa men whatever ;)


Jag går ner i spagat.



My girl just doin' her thaaang

hahahhaha Big luv 2 yuh giiirl<33

Sabriiin<33

hhahah vad gör vi?? :P

Matrix or what? :P
   






Jag på väg hem (:

Kommentarer
Postat av: MILKSHAKE ♥

haha häftiga bilder :D

2009-07-03 @ 12:53:26
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA

Coola bilder! Jag vill också vara sådär vig!

2009-07-05 @ 20:44:54
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0